14 september 2012

Tankar.

Jag tror att livet består av faser. Faser du måste gå igenom för att leva.

Jag tror på tankar. Jag tror vi styr våra liv efter våra tankar. Du kan inte ha en negativ tanke och samtidigt må bra. Vi väljer själva våra vägar i livet utifrån vårt tankesätt. Jag tror att allt beror på oss själva, hur vi tänker och agerar.
Nu tänker säkert några av er, " hur kan hon säga så? Jag valde väl inte själv att detta hemska skulle hända mig?".

Nej du valde inte det men jag tror våra tankar styr det.

Jag tror inte på ödet eller slumpen.
Jag tror inte på tur eller otur.

Jag lever efter mina tankar och försöker slå bort varje negativ tanke som slår mig för att ändra riktning i livet.

Positivt tänkande = harmonisk människa.

Tänk bra saker och lägg fokus där.

"Att älska sig själv är början på en livslång romans!".


- Posted using BlogPress from my iPhone