28 augusti 2010

Ajaj!

Ja nu har man varit hemma i 3 dagar. Kan inte ta mig upp och ner i sängen själv. Tack gud för att vi har mamma och pappa här och hjälper oss. Håller bara tummarna att jag skall kunna ta vara på mig själv och barnen från tisdag när dom åker hem.
Eftersom jag inte tål någon form av starkare smärtlindring lever jag på Alvedon, (testade citodon som jag fick utskrivet men de fick mig bara att syp och vara totalt borta)!
Min lilla son är hur go som helst, kommer in och frågar om allt går bra, om jag behöver hjälp upp eller vill ha något.
Förutom att jag tycker synd om mig själv har vi de hur bra som helst!

Flyttar in i VÅRT egna hus den 10 sep!
Har satt upp barnen i dagiskö!
Har fått lite jobberbjudande bla på gym och skribent i en tidning, så håller tummarna för att de blir så.
Håller på att kolla resor. Familjeresa och en Smekmånad!

Livet lever helt enkelt!

Jag var sjukt negativ till de nya programmet "Dansfeber", men så fort jag insåg att de var ett program där pengarna hade ett syfte och gick till Plan blev de helt plötsligt sjukt bra och jag ringer som en tok och hoppas nu för allt i världen att pengarna går till rätt ställe och inte försvinner på vägen!
Bra gjort tv4!