25 februari 2010

Ensamstående mamma!

All beundran till alla ensamstående mammor ute i världen.
Min man har varit bort på träningsläger i en vecka snart, jag håller på att gå under. Trots att mina föräldrar är här och hjälper mig med ALLT och är hur underbara som helst så är jag helt slut.
Jag hoppas att de är p-pillret jag börjat med som får mig att må så här och att de snart går över. Denna huvudvärk är inte att leka med.

Vi har iaf fått en massa gjort, alla flyttkartonger är borta och jag har fått upp ytterliga 15 svartvita kort på mina änglar på väggen.
Det är jätteskönt att alla verktyg och dylikt börjat försvinna, nu när lilltjejen ställer sig upp mot saker så är de livsfarligt nu.
Leo är superduktig som kommer springande med småsaker, "MAMMA, här Leia kan få i halsen". Så kommer han med något som är likastort som ett Äpple. Han är underbar min lilla kille.

Nej nu måste jag gå och sova innan jag dör!

-kom hem!