21 januari 2010

Stölden från min brors grav.

Den här veckan har varit väldigt tung för min familj.
Läs själva.

Och tack vare en underbar person vid namn Fredrik så gick mina föräldrar tillbax kransarna vid min brors grav.
Läs här.

Jag kan inte med ord förklara hatet jag känner mot den person som ligger bakom stölden.
Jag förstår inte hur han kunde göra så, vad var tanken?
En häftig grej? Något att gå och skryta om?
" Titta vad jag snodde på en KYRKOGÅRD, coolt va?"
Det är inte direkt så att han skulle kunna tjäna pengar på dom, sälja dom vidare.
Nej jag tror nog ingen mer än han ser någon form av normalt beteende i det han gjort.
För honom var värdet noll kr i kransarna, för oss var de mer värt än pengar.
Jag hoppas att han inte kommer behöva gå till sina syskons eller föräldrars grav och upptäcka samma sak.