15 december 2009

Äntligen har den kommit!

Igår vaknade vi och såg att det låg lite lite snö på marken, vilket gjorde oss överlyckliga. Åt frukost och klädde på oss massa kläder. Spelade hockey, lekte på lekplatsen och gjorde ivriga försöka att skapa snöänglar. När vi sen vaknade idag och såg att det var massa snö ut var lyckan större, vi kastade på oss kläderna än en gång och sprang ut. Gjorde en snögubbe som är större än mig, en snölykta, lekte i pulkabaken och hade snöbollskrig.
När det gäller vintern kommer jag aldrig växa upp. Det är någon speciellt med snön helt enkelt!

Tiden på Gotland går, vi spenderar den mycket med Najalla, Simon och lilla Liam. Underbara människor som får oss att må bra. Vi har haft spelkväll, paradise hotel kväll och bara hänga kvällar. Igår var jag även med min man och körde styrka vid Stillman, vilket skall köras om på Torsdag. Toppen!

Vår kära vän Amo kommer och hälsar på oss på Torsdag vilket vi verkligen ser fram emot. Då blir det BodaBorg och Laserdome, tummen upp på det!


Mitt liv leker helt enkelt och jag mår oförskämt jävla bra just nu!