23 juli 2009

Bad eller regn?

Vädret kan inte bestämma sig om det skall vara sol eller regn ute så jag avvaktar till mannen kommer hem och tar beslut om de blir stranden eller inte!
Nu har vi iaf bestämt vilka vi skall bjuda på dopet och de känns bra. Det får bli som det blir med huvudsaken är att vi mår bra tillsammans!
Jag har beställt en jätte fin klänning från Nelly.se som jag skall ha, nu är jag bara på jakt efter ett svartguldigt skärp. Skall springa ner på Myrorna idag!
Igår grillade vi nere på gården med Amo och Malin, mysigt men mycket mygg.

Mina små änglar mår bra, stor kille pratar lika mycket som vi nu och de är full fart hela tiden. Han är en underbar storebror!
Lilltjejen har bestämt sig för att inte sova mer än 5 minuter hit och dit i famnen på dagarna, vilket är ganska jobbigt. Men som tur är fick hon en bärsele av mormor och morfar när dom var uppe så jag kan ha henne i den och samtidigt vara med Leo.

Av att se och läsa hur folk festar dag ut och dag in får mig bara att trvias ännu bättre med mitt liv.
Jag kan inte förstå hur folk förstör sig själv på det sättet, är de roligare att vara ful hela sommaren?
Folk snackar om att inte äta det ena och det andra, men dricka sprit är inget problem. Folk tränar stenhårt inför sommaren för att under sommaren knappt röra sig alls och sunka ner sig totalt. Lite dubbelmoral kanske.
Men alla är olika och tur är väl det!
Andra gör som dom vill, jag är bara glad att just den jag lever mitt liv med är som jag.
Nej nu skall jag ge min dotter
mat och sätta mig i soffan med min son!
Ha en bra dag...