24 oktober 2011

Nellie.



Idag fyller min underbara brorsdotter år så ikväll blir det kalas och massa mys.

Hon är en helt otrolig liten dam på alla sätt och vis, så speciell att jag till och med har hennes namn tatuerat.
Jag älskar henne som hon vore min egen dotter.
Idag ångrar jag att jag inte åkte ner till hbg igår och sket i vad Mr tyckte om det. När jag får höra av spelare, fruar och supportrar att dom saknade mig igår så ångrar jag mig.

May skickade till mig och skrev att han saknade mig och min vänlighet igår, han hade tänkt tillbacka på när HIF vann cupen förra året och jag var med och firade. Han är en underbar människa och jag är så otroligt tacksam att jag har fått chansen att lära känna honom.

Nu skall jag göra mig i ordning för att sedan hämta upp Älsk och göra en massa måsten.