4 oktober 2011

Höstens början.

Leo har en tendens att alltid hoppa upp på min rygg när han får chansen.

Syskonen myser på stranden en blåsig dag.

Eftersom jag älskar min barn så mycket så vill jag ju kunna äta upp dom och ändå ha dom kvar.



Vi hade "turen" att se när helikoptern lyfte precis brevid oss, om det blåste storm innan så kan ni tänka er vad det blåste då.

Torsdagar är det jympa för fulla muggar.

Hif tog Guld, vi satte på oss tröjorna.
Danne har brutit nacken men det hindrade inte honom ifrån att leka med barnen.

Vi gav oss ut på en cykelutflykt i skogen nu när killen kan cykla helt själv.


Färg är otroligt roligt att leka med, att det sedan var akrylfärg som sitter som berg är en annan sak.

Torsdagsmys med Liam.

Inne i den där bollen sitter min son fast.

Vi njuter av varje stund solen är framme på "vår" lekplats, som Leo säger.