2 augusti 2009

Det blir inte alltid som man har tänkt sig!


Under tiden som gått har vi hunnit vara på ön några dagar. Visade upp vår dotter och bjöd på många härliga stunder med vår son. Var på Kneippbyn, Tofta, Hamnen och Tornerspel. Allt med nära och kära, skönt att träffa alla igen och att Leo hade super kul med sin morbror och sina kusiner. När vi skulle åka hem kom vi inte med båten så vi fick stanna två dagar till, vilket egentligen inte gjorde något men jag saknade min andra hälft. Dock han jag inte träffa alla jag ville träffa, t,ex Noelia och Liam men dom kommer på dopet så då får jag iaf träffa min kära vän då.
Tom följde med upp och stannade några dagar men var tvungen att åka tillbax för han skall vara med i Tv-pucken nu i veckan. Super kul för honom, stolt faster! Leo Älskar verkligen honom, han blev helt förstörd när han skulle åka och har frågat efter honom hela tiden!

Här hemma är det som vanligt, berg av disk och tvätt men de är sånt man får vänja sig med när man har småbarn. Tiden räcker inte alltid till, tyvärr! Jag har tränat för första gången sen förlossningen och de var jätte skönt, dock vågade jag inte ta ut mig helt så jag blev inte så trött som jag hoppats på. Men när barnen vaknar idag skall jag slänga ner dom i vagnen och gå hälsans stig med mina nya löparskor :) Perfekt!
Jag har fått urinvägs infektion sen jag badade på Fjärran höjder i helgen, inte alls kul. Måste äta antibiotika i 7 dagar nu.
Dopet börjar iaf bli klart, mina kära föräldrar bakar och står i där hemma. Jag har beställt klänning och båtbiljetter till alla som skall med. Dopklänningen har tagits fram och band är köpta.
Plats och präst är fixad! Så nu hoppas vi bara på fint väder!
Vi skall tatuera oss när vi är nere nu nästa gång. Robin håller på att måla upp det vi skall ha och jag fick en bild på hur min blev igår, skit snygg! Jag vill bara kladda upp den på underarmen nu nu nu! Alexanders som han skall ha på axeln är underbart vacker, skall bli kul att se resultatet när den är färdig skissad.

Duo cum faciunt idem, non est idem.
Adelpho Terentius