23 november 2011

Just a Call.

När man träffar eller pratar med människor man inte känt sen innan märker man ganska snabbt om kemin stämmer, om personen ifråga är intresserad av dig som person eller bara är trevlig för att vara artig.
Den senaste månaden har det kommit in tre personer i mitt liv som jag inte känt sen innan. Dessa personer har gjort positiva avtryck hos mig och jag kommer måna om att ha kvar dom i mitt liv.
En dam kom in i mitt liv via mail och sms för någon vecka sedan, en kille kom in i mitt liv för 2 veckor sedan och det senaste tillskottet kom in in kväll.
Jag är så otroligt glad att det faktiskt ännu finns människor där ute som tar mig för den jag är inte som den dom tolkar av att läsa här på bloggen eller pga vad dom hör på stan. I dag växer inte dessa personer på träd så om man väl för chansen att träffa dom så ser man till att vårda dom som den finaste skörden.

Man lär sig något nytt varje dag och man snappar upp så mycket ifrån andra om man bara tar sig tid att lyssna.



Ni vet vilka ni är.