21 augusti 2011

Sjuk tjej!

Jag har varit sjuk i en vecka nu och det vill inte ge med sig. Det blir snarare värre och min kära mor skäller på mig att jag går till jobbet med hosta och feber.
Men har man äntligen ett jobb så skall inte en förkylning stoppa mig, samtidigt kan jag väl hålla med om att 15-17 timmars passen inte varit det bästa för min hälsa.
I morse mådde jag så dåligt så jag faktiskt tänkte ringa och sjukanmäla mig men jag drog på mig 3 tröjor, lite Alvedon och bet ihop. Efter en timme var jag helt slut och tänkte gå hem men då "hann" en annan före så jag kände mig tvungen att stanna även fast jag är säker på att jag hade fått gått hem.
När jag slutade inne i restaurangen och skulle gå ut och ställa mig i stormen var Heiniken söt och lånade ut sin vindtäta jacka till mig som jag hade under tjocktröjan så det var faktiskt helt okej.

Men nu ligger jag här under dubbla täcken och fryser och hostar. Tur jag har varma kroppar runt mig.
Imorgon är det avslutningsfest så jag måste bli bättre tills dess.

Hoppas ni mår bättre.
Puss