2 juni 2011

Ibland är livet för jävla underbart!

Idag har mina absolut favoriter hjälpt mig och extra knäckt som morsa och farsa åt mina älsklingar medans jag jobbat och stått i. Stängde ikväll så jag var inte hemma förens vid halv 10.
Jenny hämtade mig på jobbet sen åkte vi hem till oss där Jeppa låg utslagen på soffan, vi bestämde oss för att svepa in oss i en filt och satt oss ute i sommarnatten och drack ett glas rosé.
Vi tände lite ljus, lyssnade på soft musik och bara njöt av varandras sällskap.
Nu har vi flyttat in pga massa mygg och fortsätter våra djupa diskussioner om vår framtid, fattigdom, svält och gamla barndomsminnen. Jag har skrattat så jag gråtit när gamla minnen kom upp som man uppenbarligen förträngt.
Våra band är sjukt starka, vi har alltid varandra och det en otrolig trygghet.

Ibland är livet bara för jävla underbart, det här är något jag saknat i mitt liv. Att bara få vara jag, att bara få njuta utan krav och måsten med någon eller några som verkligen gör en gott.
Nu skall jag dricka upp mitt glas och sedan krypa ner vid mina små änglar, innan en nu dag väntar.
Imorgon är det röd dag så dagis är stängt, min kära bror skulle egentligen haft mina barn men nu skall han spela golf så nu får Tom (min brorson) rycka in och passa dom. Lite nervös blir man ju men jag tvivlar inte på att han kommer klara det galant.

Jag älskar mitt liv just nu, det är vissa delar som är oklara men överlag är jag lycklig på riktigt igen!