5 december 2010

Visbys nattliv!

Igår gjorde vi Visbys gator, vi var ett tappert gäng som började hemma hos vår vän Johan.
Vidare ner till det givna stället Joda där vi mötte upp resten. Joda bjöd oss på massa skratt, massa vatten, massa kärlek. Tåget gick vidare runt 01 till slutstationen HP, men en förlorad överberusad soldat slog vi oss ner i sofforna och bara hade sjukt jävla bra.
Natten avslutades med Mc Donalds mat hemma vid min bror kl 03:30.


Den här kvällen kommer jag leva länge på, ja njöt och mådde så jävla bra. Alla var glada, alla var vänner och ALLA kunde umgås. Jag har längtat så länge efter just detta. Att kunna umgås med alla man håller kärt och ha kul. Jag tror inte jag var den enda som kände att en ganska tung sten släppte. Jag är stolt över alla runt mig och vill och kan hitta ett nytt spår, ett positivt spår. För det mår vi ju alla bäst av innerst inne.

Imorse vaknade jag med en sjuk huvudvärk och sa till min man att jag var sjukt bakis, svaret jag fick var ett asgarv och "Hjärtat du drack inget igår, du körde ju som vanligt!". Jo jag vet och glad är jag för det, hur hade jag inte mått om jag druckit.
Resultatet av natten, var 3 personer som kräktes, en som skylde på sin mamma och pappa (Hahaha), en som fick en bra kväll trots att inte må så bra, en som hade stapplade runt med en brolinstövel och två som slog vad om precis allt.
Tyvärr så har jag inte så mycket bilder men skall kolla med resten av skaran om vi har något att bjuda på.


Imorgon blir det hård träning och nu blir det sängen!

Eftersom de är så många som är gravida nu var jag tvungen att gå in och kolla på bilder sen jag varit gravid för att se hur jag egentligen såg ut. Så här stor var jag i vecka 23. Lite sjukt faktiskt!