29 oktober 2010

Vi började vår dag med att åka och Bowla med barnen. Leo tyckte de var jätte roligt, Leia tyckte de var kul tills hon upptäckte en godispåse och satte sig istället framme vid banan och började käka. Tror de var skorna som var 3 storlekar förstora som gjorde att de var för svårt att gå som fick henne att tappa lusten. Vem som vann behöver ni inte fråga. Eller jo, de var så klart JAG!


Efter de så gjorde jag och Leo en pumpa till Halloween, som står så fint utanför och lyser efter att han tänt den.
Kvällen avslutades med fruktsallad och glass. Riktigt fredagsmys!
Idag har Leo även målat sin första "huvudfoting"!

Idag har jag haft en av mina bästa dagar sen vi flyttade till Helsingborg. Synd bara att när barnen väl somnat så satte sig mannen vid datorn. För tiden innan när han för första gången satt och kollade på Idol med mig var underbar. De är sånt vi kvinnor älskar och får oss att känna oss speciella. Men men, nu sitter vi vid varsin dator.