5 april 2010

Sågad!

Jag gillar egentligen inte att läsa hur privatpersoner sågar människor de inte känner, MEN när de gäller den här idioten Ekenberg så får dom såga hur mycket dom vill.
Efter att slänga ur sig dom mest osportsliga kommentarer och patetiska påståenden efter en match där dom blev överkörda bevisar ju bara att dom inte har i allsvenskan att göra.
Om även ni vill få er att gott skratt så kan ni gå in och läsa här.

Förövrigt så är jag och barnen på Gotland och myser med nära och kära, idag var vi i Södervärnshallen halva dan och kollade när Tom spelade Påskcupen! Leia har högfeber och är inte alls pigg så hon sov till största delen i vagnen. Natten var inte alls rolig så jag hoppas få sova mer i natt. Igår var jag och mina älskade brorsbarn på Bio och såg "Alice i Underlandet", jag blev glatt överraskad. Jag älskar ju Johnny Deep, allt han sätter sin fot i blir en bra film enligt mig.
Imorgon blir de en lugn dag, skall försöka komma iväg och träna. Kanske gå en runda på stan om vädret tillåter. Här finns de ju inga gallerier att fördriva tiden i under regniga dagar.
Snart kommer min kärlek ner till oss, dock bara över en dag men sen åker vi ju hem igen. Skall bli skönt att få krypa upp i hans famn igen, även fast jag bara varit ifrån honom i 2 dagar.

Nej äta något och krypa ner vid barnen, känns som även jag håller på att bli sjuk!