20 februari 2009

Oxå från Noelia ;)

HAR DU:
En bästa vän: Ja de hoppas jag!
Haft ett seriöst förhållande: Jo!
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej faktiskt inte, kan inte se den personen som en bästa vän isf!
Blivit kär vid första ögonkastet: Åja!
Fått ditt hjärta krossat: Jo för många gånger!
Haft ett one night stand: Noop!
Skrikit åt en lärare: Haha, ja man måste ju få ut sina känslor ibland!
Kysst någon och sedan ångrat dig: Herregud ja!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Absofuckinglutly! (Jag har kvar den Noelia:)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Den flesta, morsan jobbar ju i smyckesaffär :P
DAGENS:
Klädsel: Pyjamasbyxor och linne!
Smink: Gårdagens!
Frisyr: Rufsig morgonfrisyr!
Låt: Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad
Vill ha: En lägenhet!
Sjuka: Tom är inte sjuk men skada, kom preis hit med en spräckt läpp och avslagen tand!
Drog: Min son och min mobil!
Saknad: En vardag!
Köp: Inget än så lägenhet!
Godis: Apelsiner!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : Varför tvättade jag inte bort sminket i natt?
FÖRSTA:
Bästa kompis: Jenny i fören!
Bil: Audi
Kärlek: Max nånting!
Husdjur: Hunden Dizzy!
Semester: Cyoern när jag var 2-3 kanske!
Jobb: Dick´s guld och silver!
Köpta skiva: Jadu? Absolut Music någonting kanske :)
Piercing: Navlen för 100 år sedan!
Konsert: Pippi konsert på Kneippbyn kanske!
Fylla: Runt 13.
SISTA:
Personen som smsade dig: Jonas
Personen som du kramade: Leo
Peronen som ringde dig: Tom
Personen som du ringde: Jonas
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Till Leo nyss!
Alkoholdrycken: De var för länge sen för att jag skall komma ihåg!
Bilfärd: Hem inatt!
Filmen du såg: The Oxford Murders.
Gången du grät: Igår, för att jag var så glad att jag har min underbara son!
Måltiden: Frukost med älsklingen!